fredag 29 april 2011

Lasange Time Fredag

Uffff......Godkväll kanske jag först skall säga. Har suttit & tittat på talangjakten på kanal 4 & har kännt mig en aning små seg & trött. Ett roligt program, endel som deltar är ju bra pinsama... Ahh tebaka till min dag idag, jag kan säga att jag haft en hektisk dag idag.Ni förstår de vanliga hemsysslorna men ibland om man skippar det så blir det dubbelt arbete sedan, typ nästan sådär var det idag... Sen måste jag också berätta att jag gjorde min första riktiga lasange & jag kan erkänna att jag är ingen höjdare på matlagning men lite nervös var jag över hur det skulle gå. Men jag gick på min magkänsla & jag lyckades! Det blev en jätte god lasange & den var omtyckt. Jag blev jätteglad över resultatet men till nästa gång ska jag ge mig på & våga & ha i lite annat i köttfärsen. Min lasange döpte jag idag till evves bulligamulliga såsiga lasange :) med tanke på hur den såg ut när jag tog ut den från ugnen :))) här bjuder jag på en bild :) hmm såå gott..


Nu är det arbetet som kallar & sedan är jag helgledig... Ha det bra & var rädda om varandra...
Love Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar