måndag 25 april 2011

Mina älskade

Jaha nu har denna helg nu oxå gått... Gu vad fort! Ajaa nu ska vi inte klaga.. Idag har jag tänk enhel del & mitt huvud var nära på att explodera, ni känner nog igen den känslan? Så mycket tankar, funderingar, känslor... Endel jobbiga, sådant man vill helst lossas om att det inte existeras...Varit hos min älskade mamma hela dagen så gott som, myst & myst även med lille Elton.Tänkt mycket på Jasmina & Anton, saknar dem mycket! Allt var så mycket enklare då dem bodde nära men som nu har flyttat lite utanför. Ibland glömmer jag av att dem inte längre bor här & flertals ggr har jag satt mig på bussen & påväg upp till dem men, upptäcker lika fort vad jag håller på med. Så konstigt...Det går inte en dag som faster inte tänker på Er & snart ses vi igen..Det var så mysigt sist för en vecka sedan vi möttes, ni sprang runt & det skulle jagas, leka, busas...och jädrans vad dem växer..Bara att sitta där & se dem & höra deras skratt var underbart.Vi alla älskar er jätte mycket Jasmina & Anton.

Pussar Faster
Love Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar