lördag 23 juli 2011

Här på Alcúdia

Heeeeej från Alcúdia.....
Igår kväll landade vi 22.30 och det var ganska skönt och varmt.. Kan inte påstå att kvällen var min igår. Hela resan var perfekt för wille,ludde, tjabo men för mig åt helvete. Vi fick åka buss en cirka 50min till hotellet och sega och trötta var vi. När vi väl hade landat behövde vi alla gå på toa och ut kom jag med en bruten nagel, hur jag fastnade vid toa dörren har jag ingen aning om =). Senare när vi kom fram till hotellet så chekade vi in och sedan begav vi oss för att äta något och påväg tillbaka trampade jag rejält i hundskit. Sen uppe på hotellet så slår jag mig gul och blå i mina tår och allt verkade bara gå emot mig. Rätt som det var bröt de andra av garv och skrattade så för igår var inte min dag iallafall. Idag är det lite mulet här på Alcúdia men bra för oss så vi kunde bekanta oss lite med stället så vi hittar. Det är jätte fint här och mycket trevlig personal. Själva hotellet typ nere i receptionen där jag just nu sitter med wille är jätte fint och as grym, cool design, helt galet... Fick lite hjälp av wille här angående stavning, rättning osv =)

Soliga hälsningar från oss till er där hemma i regniga sverige som vi idag hörde att det var =)

ps: wille säger det är sant... kvällen gick åt skogen för EVVE :P

1 kommentar:

  1. Heeeey!

    SORRY, stort ledsen att jag svarar sååå sent. Ser att du är i Spanien, vad kul. Jag hoppas att ni får en skön semester även om början inte var den bästa för dig.

    tack så jttemkt, är jätteglad att jag kommit in, lite nervös, en annan stad hehe så det känns lite nervöst.

    Ja borås verkar vara en toppenstad. Min syster vill gärna till göteborg men finns fler program hon är intresserad av i borås så blir antagligen det, och så har hon ju litet avstånd till göteborg...

    Kramar

    SvaraRadera