måndag 18 juli 2011

Min semester har börjat









Godmorgon
Gick av mitt nattpass som slutade idag kl 07.00 och nu så har min semester börjat..



....Jippieee..... Har haft en ganska lugn och avslappnad helg med mycket pyssel.Var och hälsade på lille Elton igår och han är så vacker. Han är och jag säger det igen, nog den gladaste solstrålen på jorden. Han är alltid så glad och full av energi.



Det är så skönt faktiskt med lite semetser där man nu kan göra lite vad man vill och hinna göra det man vill utan att ha tider att passa. Även om det skall bli skönt så måste jag säga att jag tycker mycket om mitt jobb och det kommer naturligtvis kännas lite konstigt i några dagar fram över. Jag blev upphämtad idag och killen och min lillebror ville fira min påbörjade semester med frukost på Orion. Söta dem är.Ingentligen skulle dem träna men dem offrade några minuter med mig och ställde in träningen till efter frukosten.. Lillebrorsan tränar nu och han har sådan diciplin på sig så ni anar inte. Så det blev bara kaffe för han på morgonen medans jag vräkte i mig en keso macka med grönsaker på. Och efter mackan blev det den traditionella wienerbrödspinne massor med choklad innuti, mums!

Vi hade en mysig stund ihop med massa prat och skratt. Känner att det börjar pirra i magen min för nu är det inte många dagar kvar tills vi åker. Har inhandlat det sista, lite små saker som behövdes och det enda som faktiskt inte är ordnat är solkräm och solskydd, vilket är ett måste. Får fixa det idag.Väntar på huliganerna från träningen och sen iväg och hämta skänken jag hittade för en liten slant. Vilket fynd jag har gjort. Den är jätte fin och få se var jag kan ha den bara.

Ha en bra dag så bloggas vi snart igen

Love Evve



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar