fredag 22 juli 2011

Kommer att Sakna Er Alla



Hej



Nu är det inte långt kvar tills vi drar oss mot landvetter. Allt är packat och klart och jävlar vilken stressig dag, gått igenom allt cirka tusen gånger om och om igen typ. Hunnit att hälsa på mina närmaste, och ni skall veta att jag och vi kommer att sakna er jätte mycket. Kommer bli gott med lite sol och semester men även lite tomt, är ju som sagt lite van att ha alla på hemmplan nära och nu känns det långt ifrån. Men dagarna kommer gå så fort och jag skall försöka blogga någon gång under resan. Nu skall jag snabbt hoppa in i duschen nu när packning och städning är klar så nu kan jag andas ut =) Ha det riktigt gott här hemma så ses vi snart igen.... pÖSS O KRAM


Till mina bröders barn, Jasmina, Anton, Elton, faster/ Vi älskar Er jätte mycket!


....ÄLSKAR ER....

/lOVE eVVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar