onsdag 28 december 2011

Andas ut efter helgen

God fortsättning till er alla. Nu är det inte långt kvar tills vi firar in det nya året 2012. Vad fort allt har gått. Helt galet, tänka sig att julen gick förbi så fort. Har haft en jätte mysig helg med nära och kära. 


Innan jag forsätter att skriva vidare så vill jag ägna mig några minuter åt till just detta jag just nu sitter och skall försöka få det ner skrivet. Idag är det din dag, och jag har så ont i hjärta och själ att jag vet inte riktigt vart jag skall börja. Jag önskade att man kunde i bara några sekunder gå in i någon annans tankar, hjärta och själ och önskade att Du besökte mig för att se hur mitt lilla  mår och hur mycket kärlek det besitter till dig inuti det och att det  alltid kommer att göra . Med tiden kommer även det läkas som man säger men för min del kommer det alltid vara en bit som fattas, alltid. Jag säger grattis på din födelsedag och jag älskar dig oändligt och jag har haft många fina minnen med dig i mitt liv och det tänker jag inte sudda ut, utan  ha kvar mina fina minnen under alla de åren som varit fina med dig och vi tillsammans. Önskar till jordens ände och till universum att ditt öde blev något annat. Älskar dig 


Har ju även pysslat lite och haft lite att göra nu innan jul och en del smycken har varit julklappar, presenter som  har beställts. Alltid kul att pyssla och aldrig blir det samma sak även hur många gånger ett smycke görs.









/Love Evve

1 kommentar:

  1. Vad fint skrivet gumman, så mycket känslor.
    Livet är en gåta och alla går sin väg ibland möts vi och våra vägar korsas men sedan tar det slut eller så fortsätter våra vägar tillsammans i all evighet.

    Än en gång, du är så så grym Evve. jag kan inte sluta bli glad av att se dina smycken älskar evrkligen din kreativitet.

    En bamse kram till dig och din fina familj.

    SvaraRadera