torsdag 22 december 2011

Tankar ♥

Godkväll
Gör mig redo inför jobbet mitt. Och idag har det varit en riktigt stressig dag och mycket att fixa och få det klart. Julhandlandet är rena rama katastrofen, vilken stress. 
 Idag går mina/våra tankar till min älskade kusin och hennes familj och vi alla tänker på er! Man ska inte ta livet förgivet utan försöka leva det för varje dag , göra det bästa av dagen. Livet kan även förändras över en sekund men man tänker för det mesta " ah det drabbar inte mig. Men ack vad fel man kan ha. Var rädda om varandra och ta vara på varandra. Ha en riktig mysig jul och umgås med nära och kära och må bra.




Sen har jag haft lite tid med att pyssla och har gjort ett nytt halsband som blev väldig söt. 


/Love Evve









1 kommentar:

  1. Hoppas att din kusin samt familjen mår bra och att det som hänt gör dem starkare med tiden.

    Du är så duktig Evve, älskar verkligen dina smycken. Du är grym.

    SvaraRadera