torsdag 31 maj 2012

Doft påsar

Idag har jag bara pysslat & gjort iordning mitt pysselrum. Helgen ska jag pyssla då jag är ledig från jobbet. Jag gjorde egna doft påsar och har fyllt dem med lavendel och te än så länge och jag blev nöjd med resultatet.Riktigt mysigt att göra egna som man kan ha en fin text eller en vacker bild på. Dessa görs på samma vis som ljuspåsarna men fick ideen att faktiskt fylla dem  med en massa goda dofter. Då det har varit endel efter frågan efter mina ljuspåsar så ska jag nu till helgen ta och göra några stycken och lägga upp dem på bloggen. Nu ska jag straxs åka till jobbet men lägger upp denna söta doftpåse jag gjort idag.Glöm inte att ni fortfarande kan vara med i tävlingen (klicka in) där ni har chans att vinna den söta tavlan som är från delillahjartat.blogg.se
Ha en fin kväll
Kram  Evve 


1 kommentar:

  1. Hej vännen,

    det är ok. Vad kul med doftpåsar, lavendel (Y)

    Jag mår bara bra, hoppas ni också mår bra och att ni också får en trevlig helg! :D

    kramar

    SvaraRadera