fredag 12 april 2013

Faster & Elton smyckar <3

Godkväll!

Har jobbat lite väl denna veckan då det varit mycket sjukdom så en ledig helg är inte illa. Så skönt! Har inte kunnat smycka i veckan så mycket men ikväll bestämde jag mig för att smycka & att lille Elton skulle få vara med. Vi hade en hel mysig kväll & jag fick stor hjälp av Elton som sa sig kunna allt! Tror ni om jag fick många skratt? Fasters lille prins, älskar honom så mycket. Det roligaste av allt var att se honom så engagerad och att han verkligen gick in för det. Och tålamod ja det hade han verkligen! Han tyckte det roligaste var nog att få hamra då det faktiskt låter lite högt när man stansar.Här visar jag upp lite nya smycken & min egna smyckesida www.evvesmycke.se är under uppdatering för tillfället men snart klar.Glöm inte att klicka in dig på evvesmyckens facebook sida : www.facebook.com/evvesmycken där jag har en pågående tävling och som pågår fram tills den 14/4. Var med & delta , glöm inte att gilla & dela <3

Godnatt Love Evve


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar