lördag 13 april 2013

Mina små guldkorn <3

Idag åkte jag & Elton & hälsade på kusinerna Jasmina & Anton. Det var så underbart att se dessa små krabater bli så glada av att se varandra. Så mycket kärlek & värme! Och vad dem pratade det slutade liksom aldrig, ohh älskade små liv! Men det blev också en massa bus & lek. Vi hade en underbar dag ihop med Milla & barnen & och många skratt fick vi. Faster älskar er så mycket att ord räcker knappt till för att beskriva min kärlek till er <3
När vi var hemkomna så började jag frysa som aldrig förr. Hela kroppen kändes vara i obalans på något vis. Jag hatar verkligen kyla. Nu får det allt komma lite sol & värme. Det känns som att vintern & kylan varit här sååå länge. Men snart hoppas jag på förändring.
Godnatt & ha en fin kväll
Love <3 evve



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar