måndag 30 juni 2014

En dag av Själavård

Hej regniga Måndag,
Det har regnat så. Grått & mulet ute. Vi behöver sol & värme! Inte konstigt att man känner sig som man gör idag. Har sovit bra & fått min skönhetssömn som det heter. Efter att ha haft en mysstund på morgonen med massa prat med min Mamma så var det dags att göra mig redo för att ta mig in till gymmet. 


Men tyvärr blev det ej mycket träning idag. Jag får ta igen gymmet imorgon. Ny dag & nya tag. Man får ibland bara acceptera att man har sådana dagar med & njuta av stunden & andas. Ibland förstår inte jag mig på människor men vem har sagt att man skall det? Ibland brainstormar jag & det är välbehövligt att få göra detta ibland. Att liksom låta tankarna flöda fritt. Idag är jag starkare än någonsin & det har sina förklaringar & jag stolt över den jag är idag & har formats till. Det är viktigt att ha i åtanke att våga tro lite mer på sig själv- ingen är fullärd. 

    
   


Ha en härlig kväll
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar