tisdag 10 juni 2014

Ny vecka - nya tag- kämpa

Hej & håååå!
Hoppas ni mår bra i detta härliga vädret vi haft, underbart! Vi behöver verkligen sol. Jag har haft fullt upp & förra vecka  var det studentfirande i vackra avkopplande Timmele. Sedan har det känts som att dagarna bara har gått förbi en tycker man, men sanningen är den att jag har ändå hunnit med enhel del. Haft mysiga dagar, njutit, vilat, umgåtts med människor som betyder mycket för mig & sist men inte minst tränat. Min träning går super bra & jag är såå lycklig & nästan förvånad över vilka framsteg jag har gjort i min träning. Jag är taggad mer än någonsin. Jag är inne i vecka 10 exakt idag det & jag ser hur min kropp har ändrats & hur den svarar på min träning. Jag älskar mitt nya jag & mitt hälsosamma livsstil. Jag måste tillägga att jag har världens bästa stöd vid min sida & som även har lärt mig galet mycket de senaste i min träning & som jag vet tror på mig! Jag har lärt mig att förstå hur min kropp fungerar och vad den behöver från min kost för att få ut det mesta av min träning. Jag vet om att ibland kan man tappa motivationen på vägen & många gånger kan det vara svårt att hitta den så jag har hittat mig mitt lilla knep för att hålla min motivation uppe & när dagar känns jobbigare än vanligt så har jag alltid detta i mitt bakhuvud som jag ständigt påminner mig själv om" att minnas tillbaka till vart jag startade och tänker på vad jag ville och vad jag ville uppnå "


Här dricker jag min näringsrika shake Herbalife F1 Vanilj som jag har mixat ihop med banan & hallon i, underbart gott. 


 
    Gjorde världens godaste Pannacotta till mina nära & kära utan socker :)
   
 
Älskar mina armband från EA energyarmorsweden , tusen tack ❤️
Armbandet innehåller en förening av starka negativa joner gjorda utav rika mineraler (Turmalin och vulkanaska) som är inkapslade i produkten, vilket utgör frekvens som arbetar med kroppens egna naturliga energiflöde. Kika in på www.easweden.se

 ”You can be a dreamer without achieving but you can’t be an achiever without dreaming. Dare to dream. Dare to achieve big things” – Cindy Garcia-Lister.


Godnatt från mig Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar