måndag 16 juni 2014

Självkänslan & Jag ❤️

Godkväll Måndag...
Hoppas helgen varit bra & hoppas ni haft massor med värme & sol & bad!  Själv har jag haft det rätt så skapligt. Vanliga dags rutiner som jobb, träning, hemma. Snart är det semester. Idag har det varit en tankspridd dag & vet ej vart jag riktigt skall börja. Men först & främst vill jag bara att Du du du exakt DU som läser detta skall veta att just DU är värdefull & låt aldrig någon ändra på dig, du är du! 





Nu till något mera glädjande,  jo i helgen åkte jag till Göteborg & träffade en barndomsvännina. Vi kom fram till att vi ej hade setts på cirka 20år & när vi väl träffades så var det exakt som vi sågs igår, så sjukt! Men den känslan går inte att sätta ord på & underbart att träffa henne. Vi hade så mycket att prata om, många minnen att gå igenom & många skratt på vägen. Ville inte att kvällen skulle ta slut men som hon sa " fler dagar kommer ".  Hon är en kämpe & krigare det är allt jag kan säga kort om henne. Ser fram emot att vi snart skall ses igen 
                          ❤️



                           ❤️
                      



Min träning är min passion! Här ser ni min mat :) gottigottgott... Jag tränar för mig själv & absolut inte för någon.Jämför inte mig med någon. Träningen får mig att må bra i kropp & själ & jag har aldrig kännt mig så stark innombords som jag känner mig. Min självkänsla har jag byggt upp med tiden. Varit upp & ner med den men med min träning har jag lärt mig och jag har övat upp min självkänsla och jag är så tacksam för att jag har de fina verktygen idag. Så självaste självkänslan ligger mig varmt om mitt hjärta. Det är även samma sak som att vara, en medvetenhet om det egna värdet och ett mått på själens kondition. Jag försöker i högsta grad alltid tänka på att vara här och nu i stället för att leva i och älta det förgångna eller oroa mig för i morgon dagen. Det enda vi kan påverka är nuet. Försöker lära mig att njuta av livet här och nu. 






Varit sjukt besviken de senaste dagarna & kan bara säga att det gav mig den bästa lärdomen om mig till mig från mig.

 
 
Mina nya leggings galet mjuka o sköna att gå i som jag bara älskaaar

Godnatt Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar