tisdag 27 januari 2015

Att inget göra - ⭐

Godkväll,,

Ligger och myser till tända ljus. Finns det något mer avkopplande? En riktig seg dag idag! Men det är skönt att inget göra. Har just lärt mig konsten att faktiskt förstå att man inte alltid behöver göra något,härligt. Skönt att ibland bara vara & släppa allt, det är något man bör bli bättre på. Så idag har jag haft egen tid. Imorgon börjar jag ta tag i min träning , som jag haft ett uppehåll ifrån & även det har varit skönt. Motivationen & inspirationen finns där och jag börjar lite smått så jag och kroppen hänger med. Ser fram emot det.

Min fina Poncho & Jag
 ❤❤❤
Love love dessa härliga klädnypor med olika budskapstexter på. Sååå söta! Dessa går att använda till precis vad man vill till. Man får låta fantasin flöda fritt. Själv klämmer jag dem på någon fin blomma, dekorativt. Eller så har jag dem framme som på bilden ❤
Denna fina blomdekoration  blev super fin på vår vita  byrå
Alltid mysigt att vakna till och börja dagen med att läsa detta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar