måndag 12 januari 2015

Min födelsedag

God kväll Måndag!
Det var verkligen storm i förrgår... Gud vad det blåste under natten även och lite små läskigt var det. Det lät verkligen som att det var lika mycket storm inomhus som utomhus. Jag har haft en skön & avslappnad helg med lite små projekt som blev klara. Med små små medel så lyckades vi få till ett underbart harmoniskt rum till mig där jag kan sitta & koppla av &  pyssla och skapa. Jag verkligen älskar rummet. Varenda liten detalj är genomtänkt och allt har sin charm. Det betyder så mycket för mig.  Idag var det min födelsedag och jag blev hela 32år. Hela min dag från morgon till kväll har varit underbar med min familj. Jag har haft vänner & mina nära & kära på tårta & kaffe & ett stort tack till er alla som uppvaktat mig idag ❤ via telefon, sms!




Här bjuder jag på lite bilder på mitt lilla projekt som vi har gjort i ordning, 
mitt underbara rum


Här kan jag sitta i lugn och ro & skapa och samtidigt ta mig en god kopp
 kaffe latte, tack för min kaffe maskin  ❤


   


Här på väggen så har jag gjort egna budskaps tavlor som blev super fina....


En liten mysig ljus hörna, jag älskar allt som har med ljus att göra


Såå vacker ❤


Ljuvligt!


Min egen gjorda text/budskaps tavla och jag blev riktigt nöjd med resultatet. 
Det är galet roligt att göra det själv även om det är lite pill. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar