tisdag 6 september 2011

Andetag

Oj skall jag säga god morgon istället :) ? Både godkväll och godmorgon då. Någon sover och någon skall upp antar jag. Ah saksamma vet själv inte vart jag ville komma med det ler. Små trött och seg så då är inte hjärnan riktigt i funktion. Iallafall har Elton som ligger jämte mig och medans jag bloggar så reflekterade jag samtidigt att vad mysigt att höra han små prata i sömnen och inte bara det utan även få höra hans andetag. Så mysigt och fridfullt. Älskar dig :) Skall Nana straxs och imorgon är en ny dag. Jag är mycket förväntansfull då jag väntar på nytt smycke material som skall komma som jag har beställt,, oh är så nyfiken. Men frågan är när? Inget på posten idag iallafall, hoppas hoppas imorgon :) Fick en beställning ang att göra ett smycke som present till någon
och jag fick fria händer och såhär blev resultatet.


Långt silverpläterad kulkedja, ring med budskap jag stansad på och söt och litet glashjärta, stor Ängel som berlockhänge. Vackert!
Hoppas den gillas... Glöm inte att ta en titt på min smyckesida på
www.evvesmycken.se
Godnatt på er
/Evve


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar