lördag 17 september 2011

Bred läderarmband



Killarna skulle på kalas idag och det var willes bästa vän Niklas som fyllde år. Dem visste inte riktigt vad dem skulle köpa. Men kom på tillslut något och det blev att ge bort ett brett läderarmband som jag gör. Dem ville ha égen personlig text på armbandet som vi stansade på..... ohhh säger jag bara ,det var det gulligaste, sötaste,finaste, personliga texten till ens bästa vän! Här är bilden på armbandet och längst ner på fotot står budskapet vi stansade in... Fint..



/Love Evve

2 kommentarer:

  1. ÅÅh jobbigt med sjuka veckor, hade också en sådan förförra v..
    Tycker i alla fall det är grymt att du kämpar med smycken.en rolig hobby..

    SvaraRadera
  2. Hahha ja jag ääääälskar 7-elevens kaffe (inte för att jag jobbar där) men det är så himla perfekt!

    Hahha ja det var mkt trevligt med vin, men jag blir så himla trött av det, jag vet inte varför.

    Ja Borås verkar supertrevligt.. ska faktiskt till göteborg nästa v. Brukar du va i Malmö?? kramar!

    SvaraRadera