tisdag 6 september 2011

Humor tidigt på Morgonen

.....Morning alla......
Vaknade av att jag fick sms och det var av min bror. Och mitt i min djupaste sömn så blev jag väckt och gud vad jag garvade åt det när jag läste det. Tänker lägga upp den här för den var riktigt bra =)

Oj. Oj. Oj.! Jag var på en offentlig toalett idag
Jag hade knappt hunnit sätta mig ner när jag hörde en röst i det andra båset: "Hej, hur mår du?"
Jag: generad, Bra!"
Det andra båset:"Så vad håller du på med?"
Jag:"Öh, bara sitter här."
Det andra båset: "Kan jag komma över?"
....Jag: (attityd) "Nej. jag är lite upptagen just nu!"
Det andra båset:"Du, jag måste ringa tillbaka till dig. Det finns en idiot i den andra toan som håller på att svara på alla mina frågor.


Sååååå klockren =)


Ha en bra dag och tack brorsan för ett gott skratt på morgonen
/Love Evve

1 kommentar:

  1. Heeeej Evve! Tack för dina kommentarer och är verkligen jätteledsen att det tagit så lång tid att svara!!

    Det här med "ramen" på bilderna har jag gjort via appar, tror det är Instagram du menar om det är den vita ramen...

    Taaack, nu mår jag ganska bra, lite retig i rösten bara..hur har du haft det?

    SvaraRadera