måndag 30 januari 2012

Börjat på ljuspåsarna

Vill visa lite början av mina  små ljuspåsar med text/budskap som jag just håller på med. Sådana ljuspåsar såg jag första gången hos en som jag frågade om dem fanns kvar & det gjorde dem inte längre. Blev jätte förtjust i dem,  och dem var jätte fina. Så jag bestämde mig för att göra egna. Som sagt så har jag  en bit kvar & det som måste göras är att det ska sys ihop, själva påsen. Jag har olika texter som jag har gjort och som jag skall använda mig utav. Så när påsen är klar då kan man sätta in en glaslykta/eller ett mindre glas i och sedan skall man sätta i ett värmeljus och tända och det ger ett jätte vackert lyster. Detta är jätte roligt men vilket pill säger jag bara! Men det är just detta jag älskar.
Ha en trevlig kväll
Kram Evve

4 kommentarer:

  1. Shit va du är duktig. Jag kan faktist inte ens sy, lite pinsamt o berätta det.haha. Men beundra folk som gör sånt som du gör. Det är tur vi är olika! Kram

    SvaraRadera
  2. ohmy god vad fint :D
    I LOVE LOOOOVEEEE den sista gud vad bra det var.
    du de tär verkligen värt allt pillande för fy vad fint det låter som att det kommer bli.kommer du ha påsar som du säljer?

    SvaraRadera
  3. Jo jag vet själv innerst inne att jag måste ta upp detta. Det är mest situtionen jag vill undvika, känns så jobbigt när det är nån nära. Men det måste göras och jag ska göra det.
    Hehe "kan jag så kan du" det va snällt sagt. Jag har ju aldrig provat men jag kan tänka mig hur det går. haha.kram

    SvaraRadera
  4. Ooh man blir smått nyfiken på hur det kommer se ut när det är klart!! Jättefina texter...blir helt fascinerad av din kreativitet!! :D

    SvaraRadera