lördag 21 januari 2012

Godmorgon kalla lördag

Uuuuu fy vad kallt det är. Har slutat mitt arbetspass & väntar på min buss som kommer när som helst. Nu sitter jag på bussen & självklart missade jag bussen med 1sec mellanrum. Det är så skrattretande! Men min snälla lillebror var uppe med tuppen & ringde & han kommer och hämtar mig & kör mig hem. Är inne på cafet Orion och beställer frukost med mig hem & värmer mig samtidigt. Hade en sådan natt där jag hade svårt att sova. Vred & vände på mig hela tiden. Tur att sådana nätter är få. Nu ska jag hem och krypa ner & sova ut lite. Ha en fin lördag & ta hand om varandra.
Ps: glöm inte den pågående tävlingen som avslutas den 23 Jan.

/kram Evve

2 kommentarer:

  1. naaw gumman då, hoppas du vilat ut och att du blev varm. önskar dig en fin lördag kram på dig

    SvaraRadera
  2. tack söta Evve,önskar dig en underbar helg med

    SvaraRadera