söndag 1 januari 2012

Välkommen år 2012

God fortsättning till er alla, hoppas ni hade en underbar och oförglömlig nyårsafton. Själv hade jag/vi en jätte fin & mysig nyårsafton med trevlig sällskap. Jag saknade snön igår, såg lite tomt ut utan snö. Det ska vara snö på jul & nyår tycker jag. Det är ju så vackert. Då är det första dagen idag på det nya året och jag tar det lungt och myser och tänker för mig själv om vad fort år 2011 har gått. Ser fram emot det nya året med nya möjligheter.
Var rädda om varandra
Love Evve

6 kommentarer:

  1. Tack så jätte mkt Evve! Hoppas ni hade en fin nyårsafton:) Vi hade det jätte bra tack:)

    Jag saknade också snön! Just på jul och nyår i alla fall... Men i år kommer nog inte vintern kännas så lång nu när snön inte kommit än. Snart är det vår igen liksom haha.

    God fortsättning och massa kramar till er där hemma♥

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det är sådär men är lite bättre mot imorse som jag nämnde på bloggen.
    Hoppas du fått en bättre start på året än vad jag fått! Önskar dig allt gott med nya året!!!
    Ja det går bra att du gör <3 kramar

    SvaraRadera
  3. gott nytt år gumman hoppas ni haft det bra.
    Jag hade det jätte bra och trevligt nu hoppas jag att år 2012 blir bättre. Önskar dig ett jätte fint 2012

    SvaraRadera
  4. tack gumman jag har inte hunnit maila dig än. Sorry ska göra det så fort jag hinner.

    SvaraRadera
  5. Hej, tack detsamma vännen, hoppas ni också får ett underbart nytt år och att alla era drömmar uppfylls!

    Jag mår bara fint, dock lite seg..hur är det själv?

    Kramar

    SvaraRadera