fredag 10 februari 2012

Mina tags

Först vill jag bara säga vad roligt att så många är med och tävlar och imorgon är  det sista dagen för att kunna delta. På söndag så presenteras en vinnare på bloggen.  Idag har jag varit och hälsat på mina föräldrar och alltid så kul att komma hem.Vi drack kaffe och pratade och myste. Idag har jag rensat och försökt sortera mina pärlor och få lite ordning på allt men lycka till säger jag bara! När jag väl börjar pyssla så ser det verkligen ut som en bomb nedslag över hela bordet och det går bara inte att ha det fint med sådant pyssel, inte jag i allafall! Det tillhör pysslandet lite tycker jag att det skall vara lite små stökigt.
Snart skall jag iväg och arbeta och ville bara svara på den frågan som jag fick angående mina smycken.Någon undrade om jag har tags för att stämpla/stansa ord/text på och visst har jag det.  Om du klickar in på min smycke sida www.evvesmycken.se så under fliken nyheter kan man hitta beskrivning och bilder på de olika tagsen som jag använder mig utav, och det är alltifrån runda,fyrkantiga,fyrstav,hjärta, mm. Lägger in en bild på den tag jag stansade idag, som skall hängas på ett halsband och såhär kan ett exempel se ut. Ha en fin kväll
Kram  Evve

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas jag vinner! wohoooo :D haha.

    SvaraRadera
  2. skönt att komma iväg till familjen :D

    jag har nu vart inne på din smycke sida igen och kollat, gud vad jag älskar dina smycken Evve. Vill bara beställa en massa av dig , men det kommer.

    SvaraRadera
  3. haha det blev du nog !! hoppas din mammas blir liiite bättre in mina för dem blev lite för platta tyvärr :/ ja det ska vara kall mjök det finns inget bättre :) ha en bra kväll nu!

    SvaraRadera
  4. sv: Tack så mycket.. Livet är orättvist ibland..

    Kram

    SvaraRadera
  5. hello :D
    jodå allt är bra jobbade lite igår och sa till dem att jag gärna jobbar mer, i garderoben eller baren eller disken. Så vi får se om de ringer mig för fler arbetsuppgifter :D

    Idag blir det fortsättning följer på städningen och sorteringen och så ska jag nog baka lite igen :P

    vad händer hos dig sötnos?? hur har er helg varit?

    SvaraRadera