onsdag 8 februari 2012

Nytt i garderoben

Godkväll
Idag har min dag varit okej men ändå en hel del att göra. Alltid små saker som kommer upp & då tar man itu med det på en gång. Mina dagar blir aldrig som jag tänker mig.Idag hade jag kör lektion.Jag har kommit en bra bit med min körning och det går riktigt bra. Förstår mycket mer och lärt mig så mycket när jag kör och hur det funkar ute i trafiken. Jag vågar verkligen göra fel och inte hänga läpp över det utan bara se framåt. För det kan bli väldigt enkelt att man fastnar när "fel" gjorts och att man tycker och tänker om det ena och det andra.Det fick jag lära mig efter några körlektioner att det var bara att släppa det och inte älta i det.Så idag hade vi rondell träning & ärligt talat så gillade jag inte dessa förbaskade rondeller som vi körde fram och tillbaka till, men efter lite träning så satt den där idag! Har shoppat lite när jag  var ute på stan och kikade runt i affärerna. Dessa fina hittade jag & alltid kul med lite nytt.
Glöm inte bort att vara med i alla hjärtans dag tävling som pågår just nu!





Kram  Evve

8 kommentarer:

  1. Men ÅH vad snygga byxor! Vill ha! Vart köpte du dem? Ser ut som Kofama By Kenza skinnbyxor:) Säkert köpta i en affär som inte finns i tråkiga Kalmar där man tydligen inte kan få nog av Kappahl och Lindex...

    Kramar! ♥

    SvaraRadera
  2. Jaså vad bra. Vi har ju faktiskt Gina Tricot här haha:D Ska in och kika på dem. Har letat efter liknande byxor. Men dem jag vill ha kostar 2000 kr och det har Anna INTE råd med hehe. Kram

    SvaraRadera
  3. Jaså oj ja det är var ju inte billigt hehe. Jag har storlek 36. Åh jag skulle vilja åka till Sthlm och shoppa. Är så trött på kalmar hehe. Men Gina har ju rätt fina grejer:) Hittade inte de där byxorna du har som bild här på hemsidan? Får kolla i stan:P

    SvaraRadera
  4. oh wow vad fina plagg du shop pat wish I could to :P
    men först måste jag gå ner i vikt och träna sen kan jag köpa byxor :P

    duktig du är med körningen det är bara att kämpa på och som du säger våga göra fel för det är då man lär sig.

    SvaraRadera
  5. Jo men visst är det så, tror också att det är ganska bra o släppa misstagen och istället bara köra vidare så fixar sig det mesta! :D

    Jättefina plagg men förstår inte riktigt grejen med plaggen och USA:s flagga på dessa...det finns så många plagg med just deras flagga...:P

    SvaraRadera
  6. Tack så mkt :)
    Jättfina plagg! Diggar byxorna!

    Jag hatar verkligen rondeller tycker de är skitjobbiga..så jag förstår dig. Lycka till iaf med körkortet tror det kommer gå kanon :)!

    SvaraRadera
  7. oh jag hade mer än gärna velat köpa dem men vågar inte då jag håller på att träna å kommer inte ha samma storlek sen :P så jävla typiskt de kommer säkert inte finnas sen :P

    duktig du är, så till sommaren har du körkort å du kan du komma å hälsa på mig :P om vi ej hinner ses innan hehehe

    SvaraRadera
  8. Jag älskar byxorna. Är dem köpata på gina? Vill också ha dem, men får nog vänta till nästa månad:/
    kraam

    SvaraRadera