torsdag 2 februari 2012

Tröttis

Idag har jag haft en lång dag & det ska bli så skönt med helg nu. Arbetar min sista natt idag. Jag ska bara mysa & umgås & äta gott.Det är ju såå kallt ute så jag vägrar att gå ut. Det känns verkligen i kroppen,,brrrrr.. Imorgon lägger jag upp mina ljuspåsar. Många som väntar på dem. Har fått många förfrågningar om när jag är klar med dem & när jag skall visa dem.Jag kan inget annat säga än att dem är jätte söta. Snart är det alla hjärtans dag & jag ska köra igång en tävling som kommer upp nu till helgen. Missa inte det! Hoppas för övrigt att ni haft det bra & var rädda om varandra. Godnatt

1 kommentar:

  1. Tack så mkt vännen! Han hälsar tillbaka:) Pratade med han precis hehe. Trevlig helg. Ska skriva ett mial till dig när jag har tid med. Vi måste ju uppdatera oss i vardagen hehe kramar

    SvaraRadera