tisdag 17 juli 2012

Jasmina sover över

Faster älskade tjej.  Stora tjej. Vilken personlighet hon har fått och det är så roligt nu när man kan prata mer med henne och föra disskussioner. Hon pratar så mycket. Det är så mycket frågor och funderingar. Många gånger dör jag av skratt och smälter av allt som vi pratar. Finns inget som värmer ens hjärta så mycket som när man hör "faaassstteer kom". Ikäll sover Jasmina över & vi sitter i vardagsrummet just nu och hon sjunger för fullt till Loreen och underhåller mig. Världens sötaste tjej! Roligt har vi det i allafall & det ska bli såå mysigt sova tillsammans.
Faster älskar Dig &  Elton & Anton mest i hela världen 






Kram  evve


2 kommentarer:

  1. oh qfar bukuroshe, så söt hon är. Vad kul att du fått besök gumman. ni verkar ha det kul. kalofshit një ditë të këndshëm

    SvaraRadera
  2. Hej babe tusen tack!! Det är som du säger svårt och speciellt i sthlm. Jag bor litet men läget är så bra och det är allt som spelar roll för mig. Jag gör inget på sommarn tråkar nu bara :/. Gud vad fina ni är! Visst är det kul när de växer upp och börjar snacka så man faktiskt kan prata med dem som du skriver.. bra faster du är =)

    SvaraRadera