torsdag 12 juli 2012

Lisa Miskovsky

Godkväll
Haft en fin fin dag idag. I för middags klippte grabbarna grus sig hos min vän Becka. Hon klipper dem alltid så bra. Under tiden dem klippte sig gick jag & killen på stan & tittade i affärerna. Köpte en jätte god parfym & en ny mascara från Chanell, var behövligt. Sedan gick vi runt på stan när ändå vädret var okej får jag säga så på stora scenen repade Lisa Miskovsky som skulle uppträda ikväll så jag passade på att klicka några bilder på henne.Varje torsdag kommer olika artister & uppträder på stora torget under sommaren och affärerna är öppna lite längre och folk kommer ut som aldrig förr.Här kommer lite bilder
Glöm inte att klicka er in på den pågående tävling som är i samarbete med mig.
Ha en fin kväll
Kram

2 kommentarer:

  1. Jo tack jag mår bättre nu:) hoppas allt är bra med dig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, Lisa M gillar jag!

    Kul att du kikade in till mig, blev tvungen att kika tillbaka :-)
    Du har också en jätte fin blogg!

    SvaraRadera