söndag 1 juli 2012

Svar angående mina smycken

Vilket väder vi har i dag , fy det bara regnar så gott som hela tiden. Får vi någon sommar ens i år tro? Lite sol och värme hade inte varit fel. Någon resa blir det allt snart framöver. Någon undrade angående dessa smycken och ville veta lite vad för material det är på smyckena. Den första bilden visar ett armband av wire och trätt sedan på ihålig gummi   sedan lite glaspärlor/pärlemor och lite blomberlock som avslut. All material är nickeltestad. Det är  inget mått på armbandet  och funkar som typ one size storlek så den kan bäras av alla i stort sett. Armbandet "tro hopp kärlek" är av vit läder (lite tunnare) där man kan stansa valfri  text/namn på. Sjävla ringen med tro hopp kärlek fungerar som ett lås. Jätte fin på handleden.Har satt i berlocker som ett silverhjärta och vinge. Görs efter  den storlek man vill ha det i.  Kika gärna in för mera smycken på min smycke sida där jag  har uppdaterat nya smycken och mycket mera kommer framöver. 
Ha en bra dag och var rädda om varandra





2 kommentarer:

  1. du är så duktig evve, jätte fina är dem alla dina smycken

    vädret är verkligen hemskt, vi kommer nog inte få någon sommar i år. så trist :(

    SvaraRadera
  2. du är duktig!! det vita armbandet gillar jag :)
    angående vädret haha jag är nog den enda som uppskattar regnet!

    SvaraRadera