tisdag 13 november 2012

And I`ve Always have your Back....

Godkväll
Om jag är seg idag? Ja faktiskt lite kanske beror på efter dagens träning som bestod utav att jag gick på löp bandet i cirka 97 minuter. Det var så skönt kan jag säga! Känns riktigt bra med träningen just nu. Trivs med det och jag tränar så gott som nästan alla dagar. Helt underbart! Tusen tack till mina bröder som orkat stå ut med mig och pushat mig varje dag, att jag faktiskt kan bara om jag har viljan och motivationen. Vi har så jäkla kul när vi tränar tillsammans och motiverar varandra  Nästa månad skall jag börja med Herbalifes shake till vardagen och till min träning samt börja att använda mig utav deras produkter som läpbalsam, schampo, ansiktsrengöring,m,m.. Jag återkommer mer om det i veckans gång.




För övrigt har hela min dag varit jätte bra och avslutade min dag med underbart sällskap




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar