fredag 23 november 2012

Armband- Jul Tema

Godkväll eller morgon får jag väl säga
Fullt upp hela dagen har man haft det. Träningen blev av & jag trivs med det..Idag har min dag gått åt mina tankar. Mina helt egna. Ibland är det skönt att bara sväva inne i dem. Låter lite små konstigt. Men om jag säger kortfattad att det har bara varit en sådan dag där man har en alldeles egen tankedag. En sådan dag skulle bara obligatoriskt införas in på kalendern.Alla vi behöver någon gång bara vara i tankarna. Skämt & sido, ni förstår vad jag menar & vad jag pratar om. Ikväll har jag pysslat lite & det blev ett armband lagom till juletiden nu. Den blev jätte fin & jag vågade att använda lite av julefärgerna.Det blev stora pärlor och olika berlocks på.Sitter jätte fint på handleden. Påminner er igen om julbeställningarna om att försöka vara ute i god tid. Godnatt från mig & vi bloggas snart igen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar