torsdag 15 november 2012

Samarbeten

Godkväll på Er
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft. Jaha då har vi helgen här igen, fort går det. Dagarna springer iväg bara. Snart är det juldags och jag ville bara passa på att berätta att smyckebeställningar inför julen är igång, www.evvesmycken.se mycket nytt är på ingång. Håll utkik!
Har många att mejla till angående förfrågningar om samarbeten & jag har inte glömt av er. Det är bara så att jag har haft fullt upp men i helgens gång skall jag försöka att mejla & svara alla. Ett stort tack till alla som tycker det är roligt att ha ett gemensamt samarbete med mig! Genom alla samarbeten jag har och nya samarbetspartner jag fått så är det mycket tack vare Er som många känner till mina smycken mer & mer & det sprids vidare.Jag blir ännu mera motiverad & inspirerad och älskar verkligen att få arbeta med mina händer och skapa något vackert.Det är verkligen jätte roligt.
Har ni frågor & funderingar så är det bara att fråga.
Ha en fin kväll
Kram ♥ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar