fredag 16 november 2012

Fredag ❤ Fredag

Jaha då är det helg ja! Fredag idag! Ikväll blir det mys framför tv:n med en stoorrr godisskål, tycker jag gott kan gotta mig så som jag tränat under veckan. Man måste unna sig själv lite gott med emellan åt. Det får man inte glömma. Ikväll får man ju självklart inte missa X-factor! Idag har jag pysslat lite och det var så avkopplande.Det är som att man befinner sig i en annan värld. Det är jag & mina pärlor! Det är så mycket ideer jag har och man blir tokig för du har ju liksom inte 4 händer att kunna arbeta & skapa med. Man får försöka vara samlad & ha en ide åt gången.Lättare sagt än gjort! Hur som helst så gjorde jag ett jätte fint armband. Påminner er igen om att hålla utkik inne på www.evvesmycken.se
Ha en trevlig kväll för det tänker jag ha :)



Kram ♥ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar