fredag 1 november 2013

Besökt dig ikväll ❤


Jag har just varit ikväll och gjort iordning & tänt ljus vid din grav ❤️ Det blev så vackert. Fick upp nya ljuslyktor, vacker blomdekoration i form av ett hjärta, massor med levande ljus, & världens finaste & gulligaste Pumpa kom upp på plats av finaste Tompalompa  Hade med mig väninnan Yas som hjälpte mig att göra iordning & fanns där vid mig. Medans jag gjorde iordning så passade hon på att ta foton på mig då jag gjorde iordning lyktorna och tände alla ljusen.   När vi var klara satt Yas & jag kvar en stund vid dig & tittade utmed kyrkogården och det var så vackert att se på men också samtidigt enhel del blandade känslor och att sitta där & få uppleva denna mäktiga känsla när tusen och åter tusen tända ljus lyser upp den normalt väldigt kalla kyrkogården. Så vackert att beskåda. Du är så saknad av många, Vi älskar dig 






 





kram Faster ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar