tisdag 12 november 2013

Min morgonträning- check!

Goddag,
                  
                 Just nu spelas inget mera än Sure thing med Miguel ur min mini Ipad. Underbart!
            
                  
 
Dagen började med att jag tog mig ner till gymmet för ett härligt morgon pass i min helt egna värld. Har inte besökt gymmet på några veckor men hållt mig igång med härliga promenader ute i naturen. Så nu är man tillbaka igen. Så check för det! Träningen får mig att må bra och jag känner mig piggare och friskare! Älskar mina herbalife shake innan träning och efter! Det är så kul att se och märka rejäla förbättringar av min fysiska förmåga samt så peppande att från vecka till vecka se hur man orkar lyfta tyngre vikter och att man klarar av att springa helt plötsligt längre distanser än man gjorde från början. Det är en härlig känsla som gör att man inspireras till att fortsätta träna. Ju mer träningsvan man blir desto mer får man kämpa för varje liten förändring. Detta med träningen kan gå i perioder och jag själv har alltid en tanke att falla tillbaka vid som ger mig tillbaka energin, motivationen, kraften, viljan att ta tag i min träning igen, speciellt om man varit borta ifrån träningen av olika anledningar. Min motivation quotes  som lyder såhär: " När det känns tungt med träningen är det bra att påminna sig själv om varför man tränar. Att sätta mål är bra, men det är lika viktigt- om inte viktigare- att veta syftet, Och komma ihåg att man äger sina val" ! Det ger mig alltid enorm motivation tillbaka när träningen känns som mörkast. Efter träningen kom jag hem och softade och tillagade  kyckling, avokado, broccoli ,ägg tallrik och det var super gott kan jag lova er.
   


Vill ni även veta mera om mina  produkter före och efter träning shaken så tycker jag att ni tar och gör ett besök inne hos min vännina Yas  där ni kan ställa era frågor och funderigar kring herbalife och dess produkter.

Ha en härlig kväll
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar