söndag 3 november 2013

Mest värdefullaste tid ❤️

Morgon
Ligger jämte min älskade skatt, min brors son. Älskade Elton ❤️ Vi tittar på film på ipaden & det finns inget mysigare att ligga jämte honom & lyssna till hans andetag. Håller mig gärna hårt om handen med dem mest små sötaste fingrarna på denna jord. Lite tyst liggandes mot mitt bröst så kommer de mest värdefullaste och kärleksfullaste du någonsin kan få höra " faster jag äskar dig :) ! Så mycket kärlek. Vi pratar, busar , skrattar mycket ihop. Men ihop har vi även en magisk dragningskraft till varandra & det lyser kärlek om oss. Det var jag & du från första stund & kommer alltid att vara ❤️ Älskade skatt, du fyller upp så mycket glädje i mitt liv och i alla andras liv runt om.  Faster älskar dig till månen & tillbaka. 



   
    
    " There are some things that money    
     cant't buy....like manners, morals           
     and  integrity" 
               

  
 Ha en fortsatt fin Söndag
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar