tisdag 27 maj 2014

Believe you can and you are halfway there

Godkväll,,
Sommaren är på ingång! Underbart gott med sol & värme. Älskar livet. Har bäddat ner mig & chillar & lyssnar på musik & känner mig sjukt trött. Varit en lång dag men ändå har jag hunnit göra enhel del. Jag är inne i vecka 8 snart med min träning & jag är sjukt nöjd. Tacksam för allt stöd & pepp & jag hade ej kunnat få en bättre coach än dig mitt ❤️ Vi krigar oss igenom varenda moment & pass. Tack även till dig min vän Yas för all hjälp av mina Herbalife produkter & vägledning & Tania som stöttat mig, pushat mig & trott på mig! Jag älskar träningen som har blivit endel av mig. Det är lite som hat kärlek mellan oss om ni förstår mig :) men så härligt när det väl är färdigt.Jag tycker det är skönt så som jag har lärt mig att träna & det är att jag delar upp kroppen och kör olika muskelgrupper olika dagar. Jag är så glad då jag sakta börjar se mina egna förändringar & jag känner att min kropp börjar ge bra respons på min träning & otroligt imponerad av att se vad min kropp klarar av. Galet säger jag bara. Taggad mer än någonsin. Kan jag så kan du! I Måndags körde jag armar, ben & vad pass & idag mördade jag på gymmet med ett rygg, axlar, mage pass. Imorgon blir det nog lite mix blandning med konditionsträning. 
 
 




Believe you can & you are halfway there
”The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent” 

 

Gjort mina naglar hos Bästa Dao på   Beautiful Nails! Tack blev så fint.



Har även hunnit med att färga mitt hår till rött. Love love love it :) så bra blev det, äntligen. Nöjd!
Tack, nytt in ❤️ Me Love my new Nike Free 

Avslutar mitt skrivande med detta "citat" så här sent inpå kvällen! 


Jag hade som mål 2014 att ändra mina vanor, hälsa & ta tag i min träning & det har jag lyckats med! 
Vad är dina mål?

Nu säger jag godnatt & vi bloggas snart igen
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar