tisdag 6 maj 2014

Att kämpa, inte ge upp & att hitta rätt

Godkväll sköna Tisdag!
Min dag började med en tidig träningsstund med världens bästa sällskap. Jag fullkomligt älskar min träning & rutiner som jag just nu är inne i &det är så roligt att ta sig till gymmet.Taggad mer än någonsin! Har lärt mig så mycket om mig själv, kroppen, kosten, träningsprodukter m,m.  Jag är inne i vecka 5 och det börjar hända en del med kroppen min trots att det är några månader kvar av självaste målet jag har satt upp. Jag är sjukt stolt över mig själv och är så tacksam över de personer som peppat mig, hjälpt mig, trott på mig och pushat mig till max för att komma dit jag just är idag. Ni vet vilka ni är, tusen tack! Längre fram skall jag visa för och efter bilder så får ni ta del av mina förändringar. Kan även berätta att jag har en längre tid tillbaka varit en trogen användare av mina träningsprodukter som heter Herbalife & som jag har skrivit  en del om & som jag personligen tycker har funkat super bra för mig & efter många om och men slog jag fast i saken och bestämde mig för  att arbeta som oberoende distributör för Herbalife. Det som jag älskar med dessa produkter är att först och främst har jag aldrig känt mig så pigg och utvilad  & energi i mängder samtidigt som jag börjar se de träningsresultat som jag fått som jag inte först trodde på men som visade sig vara absolut av högsta klass.  Även fått lära mig vikten av att förstå att man får i sig rätt mängd & kvalitet av kolhydrater, protein, fibrer, fett, vitaminer, mineraler. Finns en hel uppsjö av kosttillskott, vitaminer, måltidsersättning, träningstillskott ,m.m.  Är du intresserad & vill veta mera eller nyfiken på vad dessa produkter är för något  eller har du frågor och funderingar så hör gärna av dig, så hjälper jag dig på bästa möjliga sätt.

Måltidsersättninge finns i olika smaker :)    vilken väljer du?



Det här är de produkter som jag använder mig utav innan träningen som heter Herbalife24 Formula sport F1 & under träningen Herbalife24 Hydrate & efter träningen är det Herbalife24 Rebuild Strenght :) 

      Finns inget som slår kärleken ❤️ 

Godnatt nu skall jag sussa gott då jag har en tidig morgonpass som väntar mig
Love ❤️ evve


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar