torsdag 15 maj 2014

The best project you'll ever work on is You


Hallåihejhej!!
Ska du uppnå det du önskar måste du jobba för det! Don’t wish for it- work for it  är mitt nya favorit motto. Allt hänger på en själv & kan jag så kan vem som helst utav er bara man släpper skuld, ångest &  att man vågar tro på sig själv, Våga! Det gäller att hitta sin egen inspirationskälla. Jag är så sjukt glad att jag har hittat motivationen & inspirationen till min träning, vår träning. Att jag är starkare idag, än vad jag var igår är otroligt motiverande. Jag är nu inne i vecka sex & äntligen börjar jag känna att min kropp börjar ge bra respons på min träning & otroligt imponerad av att se vad min kropp klarar av. Alltså resultat, såå grymt!  Träningen har stärkt mig på många plan & jag är taggad mer än någonsin. Har världens bästa stöd vid min sida & vi krigar oss igenom varenda pass! Minns de 2-3 första veckorna som var jobbiga där jag ändrade om totalt i mina vanor, kosten, sömnen som idag går hand i hand & som har blivit en naturlig vardagsrutin för min del som bara flyter på & jag fullkomligt älskar det. Är stolt & ger mig själv en klapp på min egna axel att jag tillslut vågade så " The best project you'll ever work on is you " även om det i början var obekvämt lite & det tror jag att som nybörjare alla nog känner sig, men tänk på att alla är där faktiskt av en anledning                   


 Efter min träning dricker jag alltid min Herbalife24 Rebuild Strenght :) 


     Positiva tankar föder positiv engeri
                               ❤️


Jag tycker det är sååå intressant att se vad som inspirerar människor till ett hälsosammare liv & vad blir DU motiverade & inspirerad av? Dela gärna med dig.
 



 " It doesn’t matter if you have the skill and strength to do something – it only matters when you have the determination and will to do it, thats when things start to happen”


Godnatt & ta vara på dig själv
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar