söndag 4 maj 2014

Underbara Söndag

Hej härliga Söndag! Det var inte igår jag bloggade. Solen skiner & sommaren är på ingång. Den välkomnar vi. Det är så mycket som jag har att berätta. Vet ej i vilken enda jag skall börja vid. Men hursom så har min träning gott super & jag är sjukt nöjd! Har tagit mig upp tidigt varje dag & kämpat mig igenom min träning. Så glad för det & det går bara man vill. Med vilja, styrka & inspiration & motivation så går det. Jag känner mig friskare & starkare än någonsin! Jag ändrade om min kost fullständigt &  är inne i vecka 4 & äntligen börjar jag se framstegen. Jag är så tacksam över mina underbara vänner Tania & Yas som har hjälpt mig & peppat mig till max. Dem har även lärt mig allt om Herbalife24 produkterna som jag bara älskar. Är du intresserad av att veta mera om mina produkter eller vet du ännu inte vad Herbalife24 är så hör av dig vid frågor & funderingar till mig, så hjälper jag dig gärna.

                               Kaaaabooom som mitt ❤️ alltid säger,    är absolut på god väg.

Min shake på morgonen & innan träningen & efter träningen :)

Får återkomma i dagarna med mera men nu ska jag ut & njuta av vädret med världens bästa kärlek ❤️

             And I Got Mine :) ❤️...!


Sist men inte minst :) Ha en bra Söndag & ta hand om er, 
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar