fredag 9 maj 2014

Helg i mängder

Godmorgon alla sjusovare ;)
Det är fredag igen & en härlig start på helgen min. Själv har jag varit uppe sedan kl 06:00 & började denna morgon med ett underbart laddad träningspass med den bästa. Det går sjukt bra i min träning & jag bara längtar redan fram tills måndag igen. Tills dess ska jag ha en härlig & avslappnad helg med massor av mys! Efter träningen var jag lagom trött i kroppen på ett bra sätt & perfekt läge för att varva ner så jag gick ner till Cafe Viskan & väntade in Humle (Tania) & Dumle (Yas) :) för lite kaffe & myspys & skratt.


   
Yas kommer alltid på nya saker & som man oftast snabbt svarar & tänker " nej gu aldrig detta " men hon har inskaffat sig en lösbar lur som ni ser här där hon kopplar på sin iPhone & pratar i, höll på dö av garv, men ändå starkt vågat ju .... Tokfia!


 
Med lite tid började vi tycka om den här häftiga luren, så Tania blev så fascinerad så hon lånade den en stund & började genast arbeta  :))  med sina kunder 



 
Fyll inte livet med dagen. Fyll dagen med LIV!


Önskar alla en härlig helg & var rädda om varandra,
Love ❤️ evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar