lördag 8 oktober 2011

Brorsan min från sthlm- dunder skallebank



God Afton....

Idag har jag haft dunder huvudvärk som inte ville ge med sig. Helt otroligt! Jag har tagit huvudvärkstabletter men inte hjälpte det så mycket heller.Skall äta och se om det börjar släppas snart för jag skall ju jobba inatt. Finns inget värre att jobba med dunder huvudvärk. Igår fyllde pappa år så jag  uppvaktade honom på morgonen och jag myste med föräldrarna, sen fick jag reda på att brorsan min från sthlm och hans tjej kommer hem och hälsar på. Så igår blev inte dagen som man tänkte sig och det blev inte mycket att umgås med dem och inte idag heller för den delen. Får hoppas jag kan vara med dem lite imorgon innan dem åker hem för det tar långt tid tills vi ses nästa gång. Har glömt av att visa upp mitt nya smycke jag gjort i veckans gång och det är en present till en jag jobbar ihop med.


/Love Evve



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar