torsdag 6 oktober 2011

Skallen arbetar

Skallen min är på hög varv. Tänker och tänker och tänker men kommer inte dit jag skulle vilja vara i mitt tänkande. Det kan ibland vara riktigt frustrerande faktiskt, för jag kan inte sätta fingret på vad som är allt som snurrar där uppe. Ikväll kännde jag ledsamhet. Och en av de saker som snurrar i mitt huvud ganska mycket är att jag tänker enheldel hur allt blir för dem? Alla dessa tankar klarar jag just nu inte av. Önskar ibland jag kunde rädda hela världen :(
Godnatt

/ Love Evve

1 kommentar:

  1. Hej gumman...aj! Hoppas du blivit frisk. Jag hatar att vara förkyld och jag blir det ganska ofta.

    Åhh har också massa tankar som snurrar i mitt huvud ibland..man blir bara mer galen desto mer man funderar. Hoppas det löser sig...kramar!

    SvaraRadera