torsdag 27 oktober 2011

Ut i det friska

Goddagens
Idag vaknade jag jätte tidigt och vi har haft världens myspys frukost hos mina föräldrar. Det var riktigt mysigt och det är inte ofta man hinner göra sådant oftare med tanke på att man jobbar, man har hemmasysslor, när man är ledig vill man ha sovmorgon osv. Så nu är jag redo att gå ut och möta kylan. Har börjat gå ut på mina efterlängtade promenader och hitills har jag lyckats med dem och det är jätte skönt när man väl är ute och går. Det är en fin natur runtomkring speciellt där jag går min runda. Finns en jätte fin sjö där jag går. Medans jag går och lyssnar musik på min iphone så tittar jag runt som på sjön, tittar på alla löv som fallit från träden i alla möjliga färger, njuter av tystheten ,lyssnar på fåglarnas fina sånger,mäniskorna jag möter och är samtidigt helt borta i mitt huvud. Det är rätt mycket människor som går denna rundan så man är inte helt ensam ute i vilda skogen =) ....Väldigt skönt. Jag går helt enkelt i mina egna tankar. Jag har så lätt för att tappa motivationen för träningen och måste få den tillbaka, men som sagt jag är på god väg. Nehe nu skall jag sluta och ut och gå så bloggas vi snart igen.

/Love Evve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar