fredag 21 oktober 2011

Rödhårig igen

Jaha då är det fredag igen. Har kännt av min hals, och det är verkligen inte roligt. Det är en riktig jävla rethosta och man får ont i hela kroppen när man hostar. Får hoppas att imorgon dagen är en aning bättre dag. Jätte jobbigt för man har gått och haft det en tid. Idag fick jag ryck och nu så är jag rödhårig igen! Herregud, ingen aning vad jag har gett mig in i. Innan när jag alltid har färgat mitt hår rött så har jag alltid använt samma röda färg vid varje gång, men idag bytte jag totalt.Detta skall tydligen vara en mycket mer intensivare röd färg. Jag sitter och väntar på att få tvätta ur färgen och ser lite små skrajsen ut. Men oavsett så tror jag det blir jätte bra, älskar rött nu till höst och vinter och trivs med det.

Nu skall jag in och tvätta ur det, wish me good luck =)
Ha en mysig fredag och var rädda om varandra

/Love Evve

2 kommentarer:

  1. Jo jag börjar bli frisk hihi men vad är detta, håller du på att bli sjuk igen??

    SvaraRadera
  2. Aww krya på dig!! Mår faktiskt mkt bättre lite hosta kvar men annars är det ok.

    Haha ja asså jag skrattade ihjäl mig. Först för att att han tog så fel sen att han inte ens visste vem mel b var

    SvaraRadera