lördag 23 februari 2013

Rehab Kväll

Krasslig dag har jag idag haft.Både hals & näsa känns. Kanske är det en förkylning på gång som bryter ut när som. Har en hel ledig helg och bestämde mig för att åka iväg.Befinner mig hos min storebror & hans sambo & jag behövde detta. Jag har fått kurera mig ikväll & samlat på mina krafter. Har bara myst & det har varit en avslappnad & mysig kväll med god mat, film, skratt och underbart gemenskap. Det var skönt att komma bort lite & här finner jag ro i själen. Det är rehab för min del för både kroppen & själen. Starkt besviken på människor som visat sitt rätta jag i slutändan. Människor jag trodde mer om. Men tydligen hade jag fel. Jag är så glad att jag fann min egna styrka och att våga tro på mig själv. Lite natt tankar som snurrar så här sent men nu ska jag släppa tankarna och sova gott och vakna med ett leende imorgon. Ny dag, nya tag & nya möjligheter! Godnatt och var rädda om varandra
Love ❤evve

" Om du tänker för länge på nästa steg
kommer du att tillbringa livet stående på ett ben"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar