lördag 9 februari 2013

Smyckepyssel

Godkväll på er
Lite nya smycken har jag gjort och haft lite egentid så då passade jag på att pärla en stund och jag älskar när jag väl går in i mitt egna kryp in hål så att säga. Det var behövligt. Avslappnat och härligt. Det är bara jag och min fantasi och kreativitet!
Silverpläterad kulkedja ca 62cm med avlång bricka och läder och berlocks i små söta fotspår. Går även att beställa valfri text, datum.
                     Armband i kulkedja (3mm) 3 varv runt om med liten hjärt bricka med texten "Hope"

Halsband i kulkedja ca 40cm med budskapstext, berocks/hängen i änglavinge, hjärta, söt liten uggla och en stor skimrande glaspärla
Läcker armband två varv i svart/vitt flätad läderimitation med berlocks som avslut vid låset.
Längd: ca 33cm
Kulkedja silverpläterad ca 42cm med hänge som änglarvingar (antiksilver) 21x20mm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar