lördag 16 februari 2013

Seg Dag

Godkväll

Idag har det varit en seg dag. Efter jobbet så slumrade jag ordentligt till här på morgonen. Skönt var det med några timmars sömn och vila. Älskade Elton var  här med Pappa Dugi och som alltid var han full av energi och bus. Det finns inget så underbart såsom att få höra honom säga "faster jag älskar dig"!  Han är världens mysigaste kille och är alltid så glad. En riktig frisk fläkt! Faster älskar dig så mycket att det finns knappt ord till det. Han fyller snart år i slutet av februari och blir hela 3år.Vi skall fira honom med tårta och kalas.
Idag har jag bara tagit det lugnt och inte gjort något speciellt. Göra mig iordning om en stund då jag skall iväg och arbeta. Ni får ha en forsatt trevlig kväll och vi bloggas snart igen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar